Året som varit del 3/3

AUGUSTI



En dag bjöd farmor hem alla hennes pojkar (pappa & hans syskon) med familjer, så det bjöds på grillat och annat smarrigt. Vi lekte även några lekar. Bästa släkten






Dagen innan Gp:t var det förfest ute vid banan och vi passade på att ha kräftskiva hos Mojf innan vi drog ut dit (vilket inte var det smartaste av beslut!)





.. skulle nämligen åka till London dagen efter. Att vara bakfull+mensvärk på flygplanet är inte att rekommendera. Lämnar det där. Hade några underbara dagar i underbara London med bästis. Dit SKA jag bara tillbaka!




Blev inte så mycket kort tagna efter London-resan fram till September typ. Men under denna tid flyttade flera av mina vänner och framförallt mina två bästa vänner. Detta var jobbigt, men vi klarade/klarar det galant ändå. 

SEPTEMBER



Hade taco-kväll med tjejorna. & spenderade/spenderar den mesta tiden med mina fina vänner.




Tvillingarna S fyllde 19, detta firades med pompa & ståt. Fest & utgång på Metropol(som slutade med världens värsta bakfylla och mysig födelsedagsmiddag dagen efter med bästa gänget.)

OKTOBER



Trots den hemska bakfyllan jag fick helgen innan, valde vi att gå ut på Metropol igen helgen efter då det var gratis inträde. (Kompenserades med drinkarna man köpte..) En myycket trevlig afton!



Sov över hos min bästa Jenny i Växjö där vi åt tills vi hamnade i matkoma (på nåt sätt lyckades även glassen slinka ner.. världens goaste) & hon fick mig att inse hur bra that 70´s show är. Mysiga dagar!!




blev bubbel, både med tjejorna & med bästa familjen




Åkte tåg i 6 h för att umgås med bästis i några dagar, några väldigt bra dagar med secondhandshopping, sushi, harry potter, snack om livet, top gun och bara allmänt bra dagar helt enkelt.



Denna glada fisunge, min guddotter, fyllde 1 år.

NOVEMBER



Nova sov över här och vi sminkade oss lite 







Livet som arbetslös har inte mycket fördelar. Men den största är väl kvalitétstiden jag får med mina vänner, ta en fika, ut och promenera i skogen, äta sushi, eller bara hänga 






Jenny fyllde 19, blev en mycket lyckad förfest och utgång på Metropol därefter.

DECEMBER



Började månaden genom att åka 40 mil, för att hämta hem bästis som skulle flytta tillbaka till Målilla. Och som ni ser satt vi en aning trångt. Skönt att chaufförerna delade på framsätet!




adventspyntade lite på mitt rum 




Tomten kom på Julafton och vi hade urmysigt firande hos syster i Västerarp. På Juldagen kom båda systrarna m familjer och farmor farfar och mormor. En urmysig dag då med! Bästa familj





Hemvändarkvällen/ eller den reuinon som blev hos Emmy tycker jag avslutar ett bra år.

Ett bra men tufft år, som har innehållit en av livets höjdpunktar: studenten. Den dagen kommer jag bära med mig länge. Likaså Balen, men studenten toppar nog den. Det har varit tufft också i och med vänner som har flyttat men det har vi klarat ändå. Tillsammans klarar man så mycket. Hoppas 2012 blir bra, men med de mål jag har nu känner jag inte att det kan misslyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: