Jag kan inte fatta att jag tappade bort dig, vart är du nånstans?



Älskar denna sommarbild på mig och bästa Jenny. Hängde lite med henne ikväll, även fast jag fortfarande är halvsjuk vilket inte somliga uppskattade haha. Igår var jag hos Becca, vi bockar ju av klassiker vi inte sett innan. Denna gång fick det bli flashdance vilket var en okej film. Inte så bra som många andra klassiker från 80 talet, som pretty in pink ex som är lite av en favorit. Men vi fortsätter med vår lista! Annars är det lugnt, därav dåligt med bloggande. Jag är arbetslös och då händer det inte mycket värt att skriva om. Därför vill jag inte tråka ut er med det heller. Längtar till valborg för övrigt, Norlie & KKV på metropol som kommer bli SÅ bra. Kul att träffa alla kompisar man inte sett på ett tag nu heller sen innan Norge. Nu är det hög tid att sova, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: