mobilbilder






Mobilbilder från Karl Johan, Harestuas himmel som nästan varje kväll är så jävla fin. Ett vårigt Harestua, där snön sakta men säkert börjar smälta bort. Vi har haft kanonväder/vårväder i princip sedan vi kom hit men snön ligger ändå kvar. Tågbild som det blir endel, inte bilder alltså men tåg-pendlande. En snygg Ellinor på Oslos centralstation i väntan på tåg. Utsikt från tåget, det är en fröjd för ögat varje gång man åker de där 45 minutrerna in till Oslo. Tacosen som jag köpte för att fira mitt nya jobb, som har strulat till sig. Behöver inte gå in på detaljer men kan säga att jag får söka nytt jobb igen så nu får ni hålla alla tummar för mig & Ellinor att vi inom de två närmsta veckorna hittar oss jobb. Avslutar med en bild på himlen igen, för den kan man aldrig få nog av. Eller hur?! 

Idag har vi varit i Oslo och delat ut fler CV;n i hopp om napp. Ska in dit imorgon igen och kommer inte ge oss förrän vi får något jobb. Ikväll ska jag skypa med storasyster och Nova, som jag inte sett på flera veckor. Saknar! Självklart saknar jag Arvid med, men tror han har somnat när vi ska prata. FINA UNGE.
Men nu först ska vi väl fixa lite mat. Hoppas ni har det bra hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: