Stockholmslivet har bara börjat.




Jag har inte skrivit på ett bra tag nu och mitt signum är väl bilder på himlen och solnedgångar,
varför ändra på ett vinnande koncept?
Jag befinner mig alltså i huvudstaden (som de flesta, som läser min blogg säkert redan vet.) med bästis (såklart!) jag söker jobb men har ännu inte funnit något. Jag har väl inte gett 200% än, men det ska ändras på. För jag stortrivs här redan och då har det bara gått 1,5 vecka. Tanken är att jag ska söka till högskola/universitet här i höst med. Så det vore väl toppen om jag kunde hitta ett jobb fram tills dess.
Här ser ni lite lite av vad vi har hängt upp i vår lägenhet, för att få en lite mer personlig touch i en redan fixad och möblerad lägenhet. Livet känns ganska så jäkla bra helt enkelt, nu ska vi snart bege oss in mot stan och kika runt, köpa lite grejer till kvällsmaten, världsgod vegetarisk lasagne. Hoppas att ni mår bra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: