lista

10 saker du vill göra innan du dör:

Bli mamma.
Lära mig att spela gitarr.
Tågluffa i Europa.
Lära mig ett till språk, typ Italienska.
Gå en skrivkurs.
Göra något galet (typ hoppa fallskärm, bungyjump, skydive)
Besöka minst 10 länder.
Se Håkan Hellström live.
Gå på en riktig "amerikansk date"
Leva.

Rule the world:) | via Tumblr

9 saker om dig själv:

Jag måste sova med alla lampor släckta och så lite ljud som möjligt.
Jag har jättesvårt att vara ensam och blir superrastlös av det.
Jag skelar.
Jag måste alltid titta på någon serie, främst Desperate, Vänner eller SATC när jag äter.
Jag kollar min puls, omedvetet pga min panikångest.
Jag är en extrem data-nörd och tar upp datorn så snabbt jag vaknar.
Jag har slutat äta godis/chips/läsk/kakor, i perioder i över 2 år.
Jag är absolut livrädd över att bli ensam.
Min pedanthet har minskat tack vare att bo ihop med Ellinor.

 Don't worry be happy | via Tumblr

8 sätt att vinna ditt hjärta på:


Försöka stilla mitt bekräftelsebehov.
Skratta ofta.
Ha mål i livet.
Ha en härlig humor och få mig att skratta.
Ha sunda åsikter.
Gilla att kolla på dokumentärer och ha ett brinnande intresse för musik.
Tycka om att kramas och mysa mycket.
Tycka om att diskutera.

 
Gloria Vikkez / Pinterest

7 saker du ofta grubblar på:

 

Om jag någonsin kommer hitta den stora kärleken.
Döden.
Min ångest.
Vad jag vill pyssla med i livet.
Människor
Livet
Framtiden

R.I.P Talia. | via Tumblr

6 kändisar du tycker är snygga:

Keegan Allen
Matthew Lewis
Keira Knightley
Carina Berg
Martin Wallström
Matthew Mcconaughey

 Keegan Allen (H-O-T)
Keira Knightley Fans | via Tumblr

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

 

Vara otrogen.
Drunkna.
Skjuta någon.
Se någon bli slagen.
Dö. (Är det valbart?)

drown


4 saker du köpt den senaste månaden:

 

Ett nytt vitt festlinne.
Alkohol.
Jordgubbar i massor.
Biobiljett till baksmällan 3 (Världens roligaste! SE.)

 stay classy and love fashion | via Tumblr

3 sätt att få dig le/skratta:

Charm.
När människor kan bjuda på sig.
Vara någon av mina syskonbarn.

Untitled

2 gamla favoritlåtar:

Håkan Hellström- Man måste dö några gånger
Fred Åkerström- Jag ger dig min morgon

1 sak folk inte visste om dig:

När jag var liten (typ 10) så ville jag gifta mig med Bill Gates när jag blev äldre, så att jag skulle få alla hans pengar. Hur sjukt var inte det?! Hej Anna-Nicole Smith.

Google Afbeeldingen resultaat voor http://lefunplace.com/wp-content/uploads/2013/03/Lefunplace-36210574778763861556.jpg



Kommentarer
Postat av: Kristin

Läste "5 saker du vill göra". Tyckte dina alternativ va lite konstiga men tänkte bara äh, hon har väl tänkt steget längre och kommit på lite udda saker tills ja läste "dö". Då fattade jag de va saker du inte ville göra......... :-)

2013-07-16 @ 22:37:03
Postat av: elin

Haha, krisse krisse ;) <3

2013-07-17 @ 16:49:16
URL: http://elinpelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: