Torsdag.

Ännu en härlig dag till ända. Lika bra på jobbet i vanlig ordning. Sen tuben mot Slussen med bra sällskap.
Mötte upp Svensson vid Götgatan och strosade i lite affärer. Sen gick vi till Blå Lotus som var ett supermysigt café, där vi åt asgoda mackor. Jag tog en med persiljeröra, fetaost, tomat, rödlök och ruccola. Mums!

Åkte och handlade lite nödvändigheter i affären. Sen köpte jag mig en vinterjacka för 400 pix, som hittat! Avslutade dagen med dokumentären som gick på 4:an "12 år och mördare"- som visade hur fruktansvärt USA:s brottssystem är. Och det faktum att vem som helst får ha vapen, känner jag inte att jag behöver kommentera hur knäppt det är.

Imorgon är det 3 timmars jobb som gäller, sen åker jag mot Centralen för att ta tåget hem till skogarna. Är hemma vid 20.00 imorgon och åker hem 07.00 på måndag. En intensiv helg väntar då jag ska hinna krama om många saknade människor.

Men nu ska jag sova, för jag är helt slut. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: