torsdagkväll

Jag har ont och jag är nervös.
 
Ont för att jag är så satans solbränd. Det är helt sjukt, två dagar har gått och först nu kan jag ligga på mage utan att skrika. Ska aldrig mer sola. Tål inte det.

Nervös för att jag, liksom många andra, får reda på om en kommer in på högskola/ universitet. Det är pirrigt. Jag är nervös för att inte komma in- och nervös för att göra det. Pirrigt att sätta sig vid skolbänken efter 3 år ifrån den. Håll era tummar för mig.
 
Annars ligger jag här i mörkret i vår lägenhet. Med ljudet av fläkten i bakgrunden, den fläkt som stått på i 3 dagar för att det har varit olidligt varmt. I den lägenhet som jag bott i, i 1,5 år. Som jag på måndag ska lämna, om än för en månad, men imorgon eftermiddag bestäms det om det ska letas intensivt i Stockholm- eller om det är dags att lämna Stockholm bakom sig och upptäcka en ny stad. Jag har blivit totalt förälskad i den här staden. Vad som än händer eller hur det än blir, så har denna tid gjort mig starkare som människa. Och det är så fint.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer in!!! Och du fixar det galant!!
Så fint du skrev, håller med dig,mycket starkare!!!

Ses snart!! KRAM från Mamma!!!!!

2014-07-11 @ 08:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: