Ännu en lista

Du och en bästa vän.

Jag och bästa Jenny.

Du som fotograf.

Du som liten.

Jag och pappa.

En dag du minns.



Ångest. Oro. Ängslan sammanfattar den dagen.

En bild som väcker känslor.

Studenten. Med mina bästa vänner.

En plats du saknar.

 
Hos farmor. En jobbig sak med att bo i Stockholm, är att jag inte kan åka hit och hälsa på lika ofta.

Någon du litar på.

Min bästa bästa Beatrice.

Någon du saknar.

 
Barndomsvännen Tobias.

Någon du älskar.

Min älskade pappa.

Någon som betyder mycket.

Krisse. Är så glad att hon är en del av mitt liv.

Någon du skulle offra livet för.

Jag är inte hel utan min lillasyster.

Något du vill ha.

MAAAT! Ikväll blir det dock inte detta goda, men annat gott i form av nudelwook med aubergine.

Något som är viktigt för dig.


Min familj.

Dig själv nyligen.

Dig själv skrattande.

Dig själv för längesen.

2008. Hos mojf.

Dig själv som lyckligast.



Otippat va? Men såklart är jag lyckligast när jag är med mina syskonbarn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: