Bästa hänget i Småland:



I fredags mötte min mamma och pappa upp mig vid stationen. Efter det åkte vi den lilla biten till Kinan och åt där. Så gott. Hade kvalitétstid med dom två. Mysigt. 

Efter det träffade jag Elly och Mojf. Vi diskuterade ikapp livet och njöt av varandras sällskap. Innan vi åkte bort till konsum och köpte Chips med dipp. Åkte hem till Jenny & Robin o kollade in deras hus. Så himla fint! Så kul att se hur deras hem växer fram. Me like! Drog hem till Johanna igen och tjattrade lite mer innan vi drog hemåt. 


I Lördags hälsade jag på hos farfar. Köpte en bukett som passade nu till hösten. Ibland kan jag inte förstå hur länge han har varit borta. 

Efter det åkte vi hem till farmor och fikade. Som alltid. Och spelade spel. Som alltid. Och pratade, mycket politik då det var val igår (om någon har missat). Älskar att vara där, älskar henne. Som ni nog förstått vid det här laget. 

Kvällen bjöd på kalas för Ellinor. Det bjöds på hamburgare, supergod paj och drinkar. En bra kväll med bästa tjejerna. 


Min söndag spenderades åt att gå och rösta, spela kort med mamma pappa o Johanna, äta mammas underbara mat, kramas med Tindra och Travis, kolla på när Nova spelade fotboll, springa runt och busa med Tindra, äta kladdkaka m glass, prata och skratta med Ann-Sofie, plocka svamp med 6 favoriter, köra hem Nova till virserum, kolla på valvakan, somna bredvid min lillasyster. 


 
En underbar helg. Som vanligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: