Årsresumé del 1

Något som är väldigt roligt att knåpa ihop (och att se tillbaka på) är årssummeringar här på bloggen. Kör på samma koncept även detta år, delar upp det i två delar annars blir inlägget alldeles för långt..
       Januari-månad handlade mest för mig om att komma tillbaka. Tillbaka till mitt välmående och få tillbaka kämparglöden. Detta hjälptes av mina familjemedlemmar och mina älskade vänner. Alltid. 
      Vi firade Bea som fyllde år, i samma veva skulle hon och Kristin ut på en resa i Asien och USA i flera månader. Något som kändes knäppt nu när jag väl hade vant mig att se bägge väldigt ofta. 
 
 
Februari:
Den 10 februari (som råkade vara min 23:e bemärkelsedag) ringde ett kommunalt nummer, jag svarade och i andra änden var det järnforsens skolas rektor som ringde. Jag fick komma på intervju på onsdagen den 11 och började på torsdagen. Extremt peppande och lyft efter några månaders arbetslöshet. Och den bästa presenten.

 
Födelsedagsöverraskad av två fina vänner! 
 
 
 
Jag fick (äntligen!) efter 3 månaders hemsk väntan, tid hos psykolog. Där jag påbörjade min resa mot ett mindre ångestfyllt liv. 
 
Hängde hos Elly en helg. 
 
 
Mars:
 
Umgicks mycket med Jennsan. Och jobbade lika mycket. 
 
 
Var lycklig över att våren var kommen.
 
April:
 
Dejtade och fick hjärtesorg lika snabbt som förälskelsen kom. Mådde dåligt pga det. Men jobbade på och fick energi av mina vänner. 
      Shoppingdag i Linköping med det här gänget. Kan det bli annat än bra?!
 
 
Psykologbesök och fika med syrran i vimmerby innan jobb. <3
 
 
Skogspromenad i Södra Vi. 
 
 
Vi initierade världens bästa grej: en syskonkväll. Indisk mat, bio och raggarrunda i växjö. Med alla fyra fantastiska syskon som jag har. Vilket jag vill göra om snart igen. SÅ lyckligt lottad att ha så många syskon. 
 
 
Maj:
 
Månaden började med en babyshower för finaste syster som skulle ha tillökning. En fin eftermiddag och vi lyckades övveraska henne! 
 
 
 
Inflyttningsfest hos Johanna. Några månader senare.. Skirö och Lasse stefans med ett glatt gäng! 
 
 
Den 24 maj kom världens finaste Sigge, efter en tuff förlossning för Maria där vi oroade ihjäl oss hemma och var rädda att förlora henne. Ett av de värre stunderna i mitt liv som jag inte vill vara med om någonsin igen. Dock gick allt bra och ut kom världens finaste bebis. 
 
 
Juni:
Den femte juni, om jag inte missminner mig, tog min bästa vän examen. Efter 4 års studier, pendling, tårar, oro, massa plugg och desto mer jävlaranamma. SÅ STOLT över henne. Världens bästa Jenny och världens bästa fröken. Detta firades i dagarna två. Efter förfest fortsatte vi upp till öltältet i vimmerby. Snygg bild på 3 fulla vänner på 2:a bilden nedan. 
 
 
Midsommar spenderades i Södra Vi, jättemysig 5-kamp och midsommarlunch, dans kring stång och mys. Därefter hämtade Robin och Kristin upp mig och Johanna, hem o förfesta och vidare till mojf. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: