Helgen vecka 50

+ När jag kommer hem från sista praktikdagen och Han är hemma när jag kommer innanför dörren. 
 
+ Vi hämtar upp pizzorna från Venezia (bästa pizzan!!) och åker ut till ditt barndomshem. 
 
+ Där vi somnar tätt bredvid varandra i en liten 90 säng. Och jag vill inte vara någon annan stans. 
 
+ Vi sitter i en bil och väntar på världens bästa lillasyster. 
 
+ En vit volvo kommer in på parkeringen i hög fart och den höga musiken hörs ut.
 
+ Vi pratar konstant i mun på varandra, för vi har inte haft egentid på jättelänge.
 
+ Skrattar åt allt och njuter av sällskapet. 
 
+ Inhandlar middag och hon tillagar det medan jag klär min minigran. 
 
+ Jag känner lugnet när hon somnar bredvid mig och jag fått hänga med henne. Min bästa person. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: