2014

Beskriv året med tre ord.
Svar: Eufori, omtumlande, tomhet.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: Slå mig hårt i ansiktet- Tomas Stenström, Sam Smith – Stay With Me, Va kvar- Veronica Maggio

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Ellinor tror jag. Min roomie. (fd.)

Vart reste du under 2014?
Svar: Ingenstans. Så. tråkigt. 

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Att sluta med mina tabletter mot min panikångest. 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: När jag började plugga.

Har du blivit bättre på något?
Svar: Tagit tag i min psykiska ohälsa.

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Min panikångest som jag inte kunnat hantera- vilket ledde till pluggpaus.

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Några fina klassisar i Norpan.. Och min roomie där såklart!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Börjat plugga på universitet.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: När jag klarade min första tenta.

Bästa köpet?
Svar: Min dator. <3 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att jag växte som människa. Blev modigare än vad jag har varit innan. 

Största framgång på det privata planet?
Svar: Att jag trivs mer och mer med mig själv. 

Vem saknade du?
Svar: Min farfar. Alltid.

Vad tänker du göra annorlunda detta år?
Svar: Reda ut min panikångest. Börja plugga igen.

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: Det kan enbart bli bättre än 2014.

Vad önskar du att du gjort mer?

Svar: Njutit av livet i Stockholm.

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Mat. Så himla värt det.

Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Svar: Komma fram till vart jag ska flytta efter jag rett ut panikångesten. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: Ta vara på tiden med dina nära, gör vad du själv vill, bry dig inte så mycket om vad andra tänker&tycker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: