Tre ögonblick från en fredag i maj.

Klockan 20:19


Kortspel och ciderintagande på Jennys veranda i kvällssolen..
 
Klockan 21:30
 
 
Ost&kex intag med iskallt vitt vin framför Ack värmland (har jag sagt hur klockren Mia Skäringer är??) Följt av kortspel till 2 på natten.. Vi skrattade till tårarna rann och så bra kväll har jag inte haft på länge. Min bästa Jenny!
 
Klockan 16:23 
 
 
Slutade jobba vid 3 igår sen ringde jag syrran och frågade om jag kunde komma förbi på lite kaffe och se deras renoveringsprojekt.. Sagt & gjort. Det blev superfint!! Och så fick jag hänga lite med Arvid och Nova vilket ger mig så mycket energi! 10 dagar kvar till lilla bebisen kommer nu.. Längtar SÅ mycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: