24 september.

Torsdag idag och solen skiner som aldrig förr. Idag har jag varit i skolan och haft seminarium (sista för denna kursen) gjort en utvärdering tillsammans med min grupp. (Som jag förövrigt har hamnat i en toppen sådan.) Tittat på new girl, diskat och plockat här hemma. 
                   Snart kommer Johanna och Oskar hit. Det ska bli spännande att min bästa lillasyster ska få träffa den kille jag fallit så för. Vi ska laga mat, gå på musikquiz och umgås. Blir en bra kväll känner jag. Hoppas att vi kommer upp oss på quizet (förra veckan hamnade vi på fjärde plats). Så surt. Asch, nu ska jag slörpa upp det sista av mitt kaffe och invänta de ovanämnda. 
 
(Har fastnat lite för tumblr igen) (Sant ju) (Älskar paranteser) (-Tydligen) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: