En lördag i april

 
Hittade denna på tumblr
 
Vilken dag jag hade igår! Det är de dagarna jag bara skulle vilja lägga ner i en låda och ta fram den energin den gett, vid tillfälle då det behövs. 
 
En resa med ett depåstop i Ålem för kaffeintag, vidare mot Målilla för kalas. Där bjöds det på våfflor, mackor och kaffe bla. en brunch som Johanna och mamma hade fixat då lillasyster fyller år idag. Paketöppning och snicksnack om det mesta. En solskenspromenad tillsammans med A-S, J och O. Hem till föräldrarna igen och bus med Travis och Tindra innan vi sa hejdå till dem också. Kramade om mamma och pappa och åkte vidare till Fågelfors. Där bjöds det på fika och mer kaffe. Jag visade runt hemma hos farmor för Oskar som inte varit där innan. Jättemysig fika och så härligt att umgås med farmor. Åkte vidare hemöver Grönskåra, Alsterbo och Bäckebo där vi hoppade in hos svärisarna för att hämta en tv-möbel. Blev en stund där innan vi åkte hemöver efter en jättefin dag. 
 
Säger det så otroligt ofta men jag kan inte hjälpa det, min familj är bäst. Vet inte vad jag vore utan de människorna alltså. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: