Lite maj-månad relaterat

2015,


Tre guldkorn föregående år var exempelvis när jag och Johanna åkte till hammarsjön en solig eftermiddag. Ett annat tillfälle då jag hängde med killen på bilden i mitten, Västerarps charmigaste kille. Eller när vi hade ost/kex/vin kväll, jag och Jennsan och spelade kort inpå natten.

2014,


 
en helg hade jag min familj på besök och vi åkte bla. ut till waxholm, åt trerätters och bowlade. Balkonghäng blev det en del då det var en favoritplats att hänga på. En helg åkte vi till småland och grillade (träffade familj och vänner med (sjukt onödigt att åka 30 mil enbart för att grilla)).
 
2013,

 

 
 vi drack drinkar och hängde på debaser till vissa av oss blev väldigt trötta. Hängde med Ellinors nya lilla kusin samt hennes moster. Vi åt lite varstans i stan (och var extremt glada över det enligt bilderna ovan). 
 
2012,
 
 
 
 
Jag var vilsen efter studenten då jag fortfarande inte visste vart jag ville bo eller göra med mitt liv. Något som underlättade detta var häng med vänner ca alltid. 

Maj är en härlig månad då det finns tillfälle för grillremiärer, första mjukglassen, långa promenader i kvällssolen samt kvalitétstid med nära och kära. Det är födelsedagar nu i maj samt examen för mamma så det kommer bli trippar hemöver då jag ska passa på att hänga med alla mina guldkorn hemma. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara en besserwisser men den på dig ocj Jenny är ifrån förra året så inte från 2014. Ba så du vet 😬 /elly

Svar: Haha :) Tack!!

2016-04-29 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: