#Psykoslask

Hej. 

Igår nalkades det en tentamensskrivning, en begreppstenta i utvecklingspsykologi. Kunde inte sova många timmar innan den skrevs. Dock kändes det bra så jag hoppas att jag grejade det. Efter skrivningen gick jag med några klassisar och tog en kaffe. Inhandlade berusningsdrycker innan jag gick hemöver, till vyer av ett dimmigt och vackert Kalmar. Gick hem och snodde ihop enchiladas, sov lite innan kvällens bravader. Frida och Melina kom hit och vi spelade kortspel och drack. Innan Oskar skjutsade bort oss till festen. En mycket trevlig tentafest med musikquiz, mycket alkohol, beerpong och skratt. 

Det är väldigt kul att festa till det ibland, med betoning på ibland. Jag är i grund och botten en gammal själ tror jag som trivs väldigt bra med lugna hemmakvällar och mysiga middagar framför fest alla dar i veckan. 

Pre fest och pepp på livet:

 
Och en bild jag tog för några minuter sedan. Inte lika pepp. Ytterligare en anledning varför det är skönt att inte dricka så ofta, den seghet och dåsighet som ligger som ett täcke över en hela dagen efter. 
 
 
Imorgon blir det kalas igen. För min syster som fyllt 29 år. Så det blir en tripp hemöver målillaland, till Södra Vi. Har inte träffat Travis och Tindra sedan julafton. Skandal! Saknar dom så jäkla mycket. 
 
Hoppas att ni har en bra helg. 
 
Med vänlig hälsning, Elin 67.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och en annan person du saknar som du var väldigt tydlig med sent igårkväll när du ringde???!!

/duvetvem...

Svar: hehhee...

2016-02-20 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: