Sista helgen i februari

 
Klicka på bilden ovan för att se en gif jag har gjort, blir knäpp men jag får inte in den här på bloggen..

Hej! Då var vi här igen, veckans bästa dag jag tycker att veckorna bara springer iväg, även vecka 8 som nu varit. Jag har hunnit med att ha två praktikdagar, tillbringat en heldag med syster och familj. Vi var på leos lekland och jag vågade åka en rutschkana som de flesta treåringar flög ned för. Helt otroligt hur feg man blir desto äldre man blir, haha. Det var supermysigt att springa runt och leka med Travis och Tindra och få spendera tid tillsammans. Efteråt köpte vi med oss pizza och tog med hem till oss. Deras första besök i vår lägenhet. Hängde här och spelade tv-spel, åt, bakade en äppelpaj och tryckte i oss den med. Åkte till Ikea och inhandlade lite saker sen sa vi hejdå. 

Igår var jag i skolan hela dagen och mötte därefter upp Oskar, gick till bibblan sen tog vi en kaffe på subway. Idag har vi storhandlat och skrotat runt här hemma, fixat och lämnat in en skoluppgift. Skönt att fixa sånt innan helgen. Nu ska jag köra igång med maten sen blir det filmmys och pussande med min älskling. 

Ha en fin, vårig helg nu hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: