Tillåtet att klaga lite

När jag åkte hem efter julfirandet i Målilla började halsontet komma smygandes, febern med den.. Host och snörvel ett faktum. Smittade Oskar såklart. Vi låg däckade i det en vecka. Fram till nyårsafton då jag vaknade av en härlig urinvägsinfektion som jag försökte bota med hjälp av tranbärstabletter, då detta inte gav effekt fick jag penicillin, vilket knappt hjälpte det heller efter en hel kur. När detta väl gav med sig började jag hosta och snörvla och vakna mitt i natten av feber, låg klubbad mestadels av dagen igår och inatt vaknade jag av mensvärk. Alltså ibland orkar man inte. Kan jag inte få vara frisk nångång? Imorgon och tisdag ska jag på VI-dagar i B-måla, kommer säkerligen mötas av några nya, härliga baciller.. Fuck mitt immunförsvar alltså och fuck mensvärk. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: