Midsommardan

Lite saker jag hunnit med sen vi hördes av senast: 
- Spenderat en helg i vår huvudstad. Där jag har käkat pizza tillsammans med O och hans kusin, druckit vin och kollat på folk tillsammans med älskling. Jag har promenerat runt på alla favoritplatser på söder och lyssnat på p3 dokumentär, nostalgi på hög nivå. Jag har inhandlat kläder på monkis rea. Ätit (som alltid) svingoda musslor tillsammans med iskallt vitt vin på Akkurat. 
- Hängt med mina vänner och doppat tårna ute vid Salsnäs och intagit fika som Jenny fixat. 
- Haft kvalitétstid tillsammans med mamma och Johanna. 
- Ätit svingod maräng/jordgubbstårta hos Ann-Sofie och gosat med barnen.
- Varit på grillkväll i Berga med halva familjen och många vänner. 
- Jag har sovit hos Elly och lunchat med henne å Bea.
- Jag har sett Mickes lägenhet och druckit kaffe där.
- Jag har varit vid Åforsvägen och blivit lika nostalgisk som alltid där.
- Jag har hälsat på hos farfar och gett han blommor.
- Jag har jobbat.
- Jag har bakat en midsommartårta idag och haft fikagäster, nämligen min syster och hennes kille. Jättemysigt!
- Jag har tagit årets första dopp, på självaste midsommarafton!
 
och idag ska jag äta traditionsenlig midsommarlunch då jag jobbade igår, jag ska åka och bada, dricka mer kaffe och bara ta det lugnt för imorgon blir det jobb igen! 
 
Hoppas att ni har haft en fin midsommarhelg om ni firat, jobbat eller bara gjort precis ingenting. Ska slänga in lite bilder senare också men nu ska jag packa bikinin o en handduk... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: