Tentabubbla

Hej! 
Den här veckan har vi haft våra sista praktikdagar vilket känns väldigt märkligt. Det är alltid tråkigt att säga hejdå till människor man har lärt känna och speciellt till alla härliga ungar. Till hösten blir det en ny skola och nya elever- en tanke som jag reflekterar över ofta, hur många barn jag kommer hinna möta under de år jag ska jobba inom skolan.. Jag minns elever från mina tidigare jobb och funderar på hur de har det idag.. Gammal jag låter men sen är jag ju en gammal själ också, haha. Vi blev i alla fall avtackade med varsin mugg från gabriel keramik i Timmernabben samt fina blommor. Resten av min vakna tid har jag spenderat åt plugg.. Sista uppgiften ska redovisas på fredag och lämnas in på söndag. Sedan är det sommarlov! I en dag åtminstone, för på tisdag kör sommarjobbet igång. Här är det fullt ös. 
 
Annars i helgen åkte jag hemöver till Sigges kalas där hela släkten var, det bjöds på kalasgod tårta och smarriga mackor samt tacopaj som jag och oskar fick med hem, lyx från syrran <3 En jättemysig (och varm!) dag. Vi firade morsdag ute hos Oskars mamma också där vi fick lunch och efter Sigges kalas blev det ytterligare fika hos Oskars farmor lite spontant. Träffade även en lärare från gymnasiet vilket kändes som ytterligare ett tecken på hur fort tiden går.. 
 
Känns inte som att det blev något vettigt alls med det här inlägget men nu har jag ändå något att minnas från denna 1:a juni dag 2016.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: