veckan..

Hej.
 
Lördag: Vi åkte en runda till hansa city där vi gick runt i affärerna en sväng, köpte bl.a. gardiner och glass på Ikea. Efter handling fick vi fikagäster, Oskars två kusiner + respektive. Blev en spontan och mysig eftermiddagsfika med munkar och glada skratt. 
 
Söndag:
 
Måndag: Tog jag, Johanna och mormor en rundtur på Öland. Vi hälsade på kusinen på hennes jobb och köpte gott fika. En mysig tur på den södra delen av Öland med fikapaus i Mörbylånga och picknik där mormors mamma växte upp. Efter dagstrippen invigde vi den nyinköpta grillen tillsammans med Johanna, så gott med grillat. 
 
Tisdag: Kom Ellinor till stan för att hänga med moí. Vi gick på stan en runda och snackade ikapp livet över en kaffe som man gör med sin bästis. Vi käkade på subway (min idé..... haha) och bara umgicks här hemma. Det är kvalité, att få spontanhänga med min bästa.
 
Onsdag: Jobbade jag tredje passet och jag börjar känna mig mer och mer bekväm vilket känns så himla roligt. 
 
Torsdag: Idag har jag varit på brandskyddsutbildning efter jobbet och var helt slut när jag kom hem. Är det fortfarande och kommer sova väldigt gott inatt. Just nu tittar jag på en serie som Elly tipsade om "Ofta handlar det först om att få kontakt med någon online, någon som du aldrig träffat på riktigt. Problemet är att din stora kärlek som du har träffat online kanske ljuger om vem han/hon är. Sms på din iPhone har ersatt den traditionella middagsdejten och Facebook-chatten har ersatt samtalen face-to-face. " häftig programidé och jag ser fram emot kommande avsnitt. Catfish heter den om ni vill se.
 
Ha en fin helg nu allesammans så hörs vi whenever. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: