Stockholm i mitt <3


Hit ska jag åka imorgon efter jag kickar igång dagen med ett seminarium som ska behandla sociala villkor. 
 
Hej!
 
Idag är det torsdag, mars är inne på sin andra halva innan månaden är över och aprilmånad är kommen. Solen skiner utanför mitt fönster och himlen ser alldeles knallblå ut och jag sitter här inne och läser om vad som påverkar skolresultaten i den svenska skolan. Samtidigt som jag printar ner bokstäver och ord i ett arbete som är det sista i denna kurs. Jag ska strax äta morotssoppa, på balkongen som min lillasyster tipsade mig om (passa på när vädret är så bra) jag måste förövrigt hitta möbler dit där många soliga dagar ska spenderas med en kopp kaffe i vårsolen (alt. rosévin i kvällssolen..) längtar. Hoppas att ni har en härlig vårdag, vänner. 
 
Tipsar om Kents nya singel, som nog många inte missat, den är fantastisk och går varm här hemma. 
 
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: