Tjittertjatter

Igår hade jag grupparbete vid ub i några timmar som gick jättebra. Vi hann klart innan lunch och kände oss nöjda det är alltid lika skönt när det fungerar i nya gruppkonstelationer. MEN tilläggas bör att dessa två grabbar är väldigt tacksamma att ha med i sin grupp då de är väldigt snälla, roliga och bra att jobba tillsammans med. Också väldigt svårslagna.. (Nöjd nu Michael? ;)  

 
Efter grupparbetet var klart promenerade jag hemåt i vårsolen och längtade efter min grabb därhemma. Vi hade förövrigt sex månader igår. Detta firades med vin och god middag efterföljt av film. Just the way we like it. 
 
Älskar dig så mycket min kära. 
 
Idag fixade jag med tvätten från igår, lite småpyssel med vardagsrummet som vi möblerade om igår, tog en långpromenad med Oskar då vädret visade sig från sin bästa sida, pluggat lite och mest tagit det lugnt. Avslutade dagen med den senaste Beckfilmen som var väldigt spännande. Rekommenderas! Imorgon är vi bjudna ut till svärisarna på middag och långpromenad i Bäckebos skogar- mys! 
 
Hoppas ni som läser också har en bra helg. Kram!
 
Efter ommöblering: 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: