Tenta-bubbla

 
Imorgon ska jag hålla om, och spendera min lördagskväll, tillsammans med ungarna på bilderna ovan. Två av mina fem skruttiga, älskade, envisa syskonbarn. Innan dess ska jag spendera dagen tillsammans med Oskars familj och släkt ute i Bäckebo där det är adventspyssel som gäller. En mysig tradiion. 
 
Hej vänner!
 
^ Elly var här på sleepover förra veckan, rödtjut, pizza och snicksnack. Kli i håret och bästis-kramar. Energi, energi, energi.
^ Tips! The fall- en irländsk kriminaldramaserie som jag har hunnit plöja igenom två av tre säsonger av. Tips om ni är ute efter en nagelbitare! 
^ Igår kom lillasyster en sväng. Vi körde AW på skafferiet där det fanns supergod fläskfilé med klyftisar och ett glas vitt. I sällskap med finaste Johanna. Torsdagslyx indeed. Vi hann även med lite julshopping.
^ Vi fick hem vår nya säng igår som jag snodde ihop innan Oskar kom hem. Vilken skillnad- och vilken lyxkänsla. 
^ Annars är det mest skola. Skola. Skola och skola. Examination i rörelser med boll, en tenta om anatomi, ett arbete om hälso-ämnet i idrott&hälsa, en fältstudierapport, två seminarium, Examination rörelser på is, ett arbete om specialpedagogik + ytterligare ett arbete. - Min fundering är varför universitetet oftast lägger alla examinationer i samma period? Det borde väl ändå gå att sprida ut det mer över terminen.... 
 
Nåväl. Nu lägger jag ner mina begrepp och M. Soleus, M. Psoas major, M. Erector spinae M................... på is och kollar på ytterligare ett avsnitt av ovannämd serie. 
 
Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: