Valvaka

 
/ ph1: tagen på Rebeccas instagram. ph2: google. 
 
Ja, kära vänner då var dagen här, dagen då det avgörs vem som ska styra ett av världens starkaste och mest inflytanderika länder. Med allt detta missnöje och den problematik som har visat sig de senaste åren är chansen inte omöjlig att en människa som Trump vinner. Jag inser att människor runt om i världen har missnöjen, de vill ha förändring och de vill ha någon som lyssnar på dem. Vilket såklart utnyttjas av både Trump, och SD för den delen. Dock hoppas jag, av hela mitt hjärta, att USA ska få sin första kvinnliga president, i form av Hilary Clinton. 
 
Och jag hoppas att vi kunde bygga broar istället för murar. Det må vara blåögt och naivt av mig, men jag är hellre det än främlingsfientlig. 
 
Jag håller tummarna nu, USA. 
 


Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag vile osså kola på det men fick inte för mammiz och pappiz, blir så sur po dem!!!!

2016-11-15 @ 08:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: