Träningsvärk

Godafton! 
 
Just nu befinner jag mig i horisontellt läge på soffan framför svett och etikett som rullar på tvn.  Världens roligaste och peppigaste Kalle Zachari Wahlström som är programledare. 
 
Jag är totalt slut i kroppen inte lika farligt i knoppen men alltså det är så mycket fysisk aktivitet i skolan (nähä, på idrottslärarlinjen?!) plus den träning jag genomför utanför skolan. Har aldrig varit såhär aktiv i mitt liv, haha. Nåväl bortsett från träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade, så är det jävligt roligt. Extremt utmanande men så lärorikt och häftigt att gå den här utbildningen. (Undrar om jag är lika positiv efter morgondagens examination ( I REDSKAP!!?)) 
 
Anyways. Idag är det en speciell dag för min fina systerdotter och guddotter, det är nämligen hennes födelsedag. Så mycket minnen med den tjejen som har en stålvilja, ett gott hjärta och världens härligaste personlighet. <3 Älskade Tindra. 
 
Nu ska jag se hur det går med Kalles utmaning! Hoppas ni mår bra vänner. 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick ju bra Ejlin!

2016-10-21 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: