Ett år

I söndags för en vecka sedan var det en mycket speciell dag. Min iver över julaftnar och födelsedagar har sakta men säkert försvunnit över årens lopp men känslan som infann sig den 11 september går att likna vid en unges förtjusning på julaftonsmorgonen. Det var nämligen vår årsdag. Min och Oskars första årsdag tillsammans. 
 
Det hade gått ett år sedan jag åkte till honom i Nybro som singel, för att dagen efter åka därifrån i ett förhållande. Det finns så många anledningar varför jag älskar den killen så mycket och jag ska inte säga allting här. Jag kan säga att jag är oerhört tacksam över att vi bägge, av en slump, hamnade i samma nollningsgrupp och tacksam för att vi fann varandra. 
 
Dagen började med jobb för min del från lördag/söndag innan jag åkte hem till Kalmar med inköpt blomsterbukett till min fina sambo. Jag fick vackra blommor av honom med <3 Tanken var ett resturangbesök men i sann Elin & Oskar anda valde vi subway istället och picknik vid kalmar slott där vi hade vår första inofficiella dejt. Så vi satt på en brygga vid slottet i solskenet en söndag i september och skålade för vår kärlek med en flaska prosecco. 
 
På kvällen kollade vi på film och bytte presenter, jag fick ett jättefint halsband av honom och han fick biljett till "En skam för Sverige 2" som vi ska se i Kalmarsalen i oktober. Det var en jättefin dag som jag kan tänka på en trist novemberdag framöver. 
 
Tack, världens finaste Oskar för vårt första år tillsammans. Vårt första av många. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så söta tillsammans, som " handen i handsken", Kram!!!

Svar: <3

2016-09-20 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: