Gott & blandat

Inne på fjärde veckan för höstterminen -16 nu. Jag har en fullspäckad vecka framför mig med kanotpaddling, övernattning och friidrott de kommande dagarna. Vi har hunnit med lite orientering och snack om grundmotoriken bla. föregående veckor. 
 
Annars i helgen var jag hos Frida i fredags med några andra klassisar där vi åt tacos, lekte lekar hon hade fixat och körde just dance och snackade mest. I lördags var vi bjudna till svärisarna tillsammans med mina föräldrar där det bjöds på olika sorters pajer med tillbehör och massa härliga diskussioner till det. En helmysig eftermiddag. Och igår träffade jag Suss en sväng och pratade ikapp livet lite innan jag gick hem för att få fikabesök från mormor. Vi avslutade söndagen med ett träningspass innan vi kollade filmen Big fish i soffläge. 
 
Ytterligare en bra helg i bagaget och nu ska jag ta ett långt bad innan jag ska fixa lite kvällsmiddag. Tagga för en god natts sömn innan vi ska sova 14 personer i ett militärtält imorgon... Spännande!
 
Till helgen som kommer väntar både kalas och en dagstripp till ullared- kul!
 
Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: