Magkatarr och envishet

 
/En bild från en sommarpromenad i fina Kalmar. 
 
Hej. Long time no see, osv. Jag har fått något så roligt som magkatarr så jag har i princip varit inne i lägenheten konstant sedan i torsdags. Det är så frustrerande och jobbigt för en stressad själ som mig, vilket antagligen lett till magkatarren. Det främsta att göra är just vila, vila och åter vila. Jag är så trött på det nu men samtidigt har jag fortfarande ont. Ska försöka ge mig iväg till Vi-skolan imorgon så jag får komma ut i mänskligheten igen haha. Usch alltså för att vara sjuk. 
 
Vi var ute och paddlade som jag skrev sist och det gick över förväntan. En heldag i tisdags med paddling från 9-4 och onsdag körde vi till ett tiden. Övernattning/lekar och tacos ute på Svinö. Militärtält och tipspromenad om allemansrätten. Ett jättebra dygn som följdes av ovannämda. 
 
Envis som jag är åkte jag hem till Målilla i fredags då det kändes lite bättre, för att fira två födelsedagsbarn. Bästa tvillingarna som fyllde 24 år igår. Det bjöds på pizza i alla olika smaker och smarrig citroncheesecake till efterrätt. Becca hade styrt med roligt musikquiz också! Så kul. I lördags hakade jag på till ullared då det var bestämt sedan länge.. Kunde dock inte vara där inne längre än en timma för magen gjorde så ont. Så en massa timmar i bilen för ca ingenting. Igår och idag har soffan varit min bästa vän. Så kan det gå om en är envis, som sagt. Håller tummarna att det lättar under veckan då det minst sagt är ett späckat schema.... Inte konstigt med stressen ändå. 
 
Hoppas allt är fint med er, vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: