Ditt & datt.

 
Bildspel på mig och grabben tagen för någon vecka sedan.. Älsk på sista bilden då min kärlek för O verkligen lyser #lökig
 
Annars då? Tackar som frågar.. Jo jag och soffan/sängen är bästa vänner även idag. Vågar inte kolla på stegräknaren på mobilen hur många steg jag har tagit under denna helg, speciellt med tanke på att jag inte satt foten utanför lägenheten sedan i fredags. Dock märks det att jag börjar bli piggare eftersom jag bytt ut slötittandet av desperate housewives till en dokumentär om det splittrade USA, next up är en dokumentär om Putin. 
 
Skönt att VFU:n (som vi har avverkat en vecka av fem av) har paus denna vecka pga. sportlov. så jag inte missar något obligatoriskt. Dock ska två arbeten redovisas och jag ska få besök av systerdotter samt syster m ungar, och i helgen väntas kalas. Så kom igen nu kroppen och piggna på! 

Hoppas att ni har klarat er från baciller och mår bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: