lista lista lista

Lista snodd från floras blogg

🌟 Veckans huvudfokus:

Får vara egocentrisk här! Idag fyller jag fuckin 25 år. Herregud va gammal jag känner mig. På riktigt, tur att jag är så lyckligt lottad med fina människor omkring mig så jag inte nojar allt för mycket.

🌟 Veckans läsning:

Den enda läsning jag har gjort denna vecka är att läsa kurslitteratur. Tyvärr har jag hamnat ur min läsning för nöjes skull. 

🌟 Veckans tråkiga:

Den här veckan ligger fokus på skrivning nämligen systematiskt kvalitetsarbete, jag vill inte påstå att det är tråkigt, faktiskt, dock är det väldigt svårt och utmanande. Något som i och för sig nog inte heller kommer bli så mycket lättare med tiden heller, hela syftet med det är ju att utvecklas (som i detta fall) sitt yrke- och det är ju väldigt utmanande i sig. 

🌟 Veckans struktur:

Känner inte att det har blivit någon struktur på den här veckan, lite plugg, lite träning och lite jobb.

🌟 Veckans andra planer:

Igår blev det jobb hela dagen vilket var jätteroligt, om man bortser från den envisa mensvärken jag hade, men att få jobba med det jag utbildar mig till är bara guld.

🌟 Veckans pepp:

Min födelsedagsfest som jag ska ha här på lördag, har sett fram emot detta så mycket det ska bli jätteroligt.

🌟 Veckans matlagning:

Inte lagat den mest spännande maten denna vecka, dock det mest spännande inom kategorien mat är att jag och Oskar ska ut och äta på pinchos ikväll. Ska bli spännande o testa!

🌟 Veckans sköna:

Får väl slänga in träningen här, för det är som sagt, så himla härligt. Att få känna vad kroppen klarar av och när man känner att man orkar mer och mer hela tiden, så häftig känsla.

🌟 Veckans oplanerade:

På söndag är jag free as a bird. Får se vad den dagen har att erbjuda.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: