så tacksam.

Det känns väldigt uttjatat och tråkigt att skriva om dessa rader om och om igen, men, känner ändå att jag måste. Det är som ett tvångsmässigt beteende, trots att jag redan sagt det till dem det berör, så vill jag skriva det också. Jag har haft kalas idag hemma hos mina föräldrar i Målilla, med: syskon, syskonbarn, respektive, m&p, farmor, svärisarna, mormor och min älskling. De har skämt bort mig så mycket, jag har fått så fina saker. 
 
Det låter som en klyscha när jag skriver det, men det är sant, det är inte sakerna jag är mest tacksam för, det är faktumet att alla tar sig tid att komma och att alla är så snälla och fantastiska. Värdesätter de relationerna så himla mycket. Tack igen, min älskade familj. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

KRAM!!!!

2017-02-05 @ 07:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: