sjuk.

Jag ligger utslagen på soffan med feber och en hals som inte är av denna värld. Vet inte om det brukar vara såhär jobbigt att vara sjuk eller om det var för länge sedan nu så jag knappt minns hur det känns, haha.. För att återgå till något roligare kan vi backa bandet ungefär en vecka tillbaka i tiden, till min bemärkelsedag.
 
Oskar väckte mig med skönsång, blomster och en uppdukad frukost med många tända ljus. Min beställning blev såklart pannkakor då O är grym på det, pannkakor kaffe och juice intogs i sällskap av min älskling. Jag fick present från honom vilket blev en tur till Rättvik i sommar, nämligen till Dalhalla, där vi ska lyssna & titta på Veronica Maggio. Helt magiskt. Världens bästa grabb. Trerätters och övernattning, jag längtar så mycket. 
 
På dagen gick jag och mötte upp Frida för ett härligt träningspass för att kunna njuta mer av kvällens middag på Pinchos. Innan dess fixade jag smörgåstårtor inför lördagens fest. När tårtorna var klara var det dags att piffa till sig inför kvällens middag med min kärlek. Jag åt langos, cheesburgare, musslor och friterad halloumi, en salig blandning, men så jäkla gott. Lite vitt vin och dessert i form av churros med nutelladip och en daimbrownie med grädde, somnade som en stock efter den pangmiddagen. 
 
I lördags var det dags för dukning och fixande inför kvällens festligheter. Och vilken kväll sen! SÅ bortskämd med fina vänner som gav mig fina presenter och så härligt sällskap. Jag hade styrt musikquiz och lite laglekar i form av kahoot mm. Det blev kladdkaka och dricklekar (som alltid när jag får bestämma..) haha. Så härliga människor jag har omkring mig alltså. Vi drog en sväng till Olearys innan vi hamnade i säng någon gång runt 4. 
 
Söndagen ägnades åt bakishäng med Jenny och Ellinor som sov här, vi slökollade på film och beställde hem pizza. Jag körde dem till tåget till halv fem och resten av kvällen spenderades på soffan då sömnen inte låg på pluskontot efter denna helg. 
 
Lite bilder: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: