Ur Instagram- arkivet i Januarimånaden

Nu har gamla tider flytt, här kan vi börja om på nytt. (Bästa Spinning Jennies)
 
'
 
2013. En dag saknade jag farfar extra mycket och en dag sov jag över hos systeryster i Södra Vi då jag var barnvakt åt lillskruttan. 
 
På tal om lillskruttan, eller Tindra som hon också heter, så hade hon en fundering i söndags på Marias kalas.. Jag skulle säga hejdå och tacka för kalaset, men Tindra ville ju fortsätta leka, såklart, men jag kramade om henne och kittlade henne så hon inte skulle vara ledsen. Efterföljande dialog:
- Jag älskar dig min favorittjej. Min favorit- Tindra.
- (Tindra funderar) ... men Elin.. kommer jag vara din favorittjej när du får egna, alltså riktiga, barn? 
(Trodde mitt hjärta skulle spricka!) varvid jag svarade: - klart du alltid kommer vara min favorit-Tindra! Jag kommer ju inte ersätta dig med någon annan i världen. 
- (Hon log och funderade lite mer) okej.... men vad ska dina barn heta då?!
 
Haha, alltså åh. Hur fantastiska är inte barn. Helt jäkla magiska.
 
'
 
Åh, Stockholm. Minns när jag tog denna bild riktigit hur euforiskt jag kände mig. Stan är helt jävla underbar. Bild nummer två hade jag lite familjebesök, vi bowlade, shoppade, (fick parkeringsbot, oops) och bara myste. 
 
 
En blondare (och ledsnare) Elin. När en är ledsen är väl bästa medicinen att få hänga med sina bästa tjejer. 
 
 
 
& en bild från förra året. En kär Elin och Oskar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: