April

Det var inte igår jag skrev så nu kan det bli många inlägg på raken här för att sammanfatta den senaste tiden från en skruttig telefonkamera. 
 
 
Resten av april blev det bland annat; fikabesök av David och Jenny, jag snodde ihop en marängsviss som var väldigt god och snäll för magen, hm.. Jag tvingade min älskade sambo att prova sin outfit inför Kalle & Hannas bröllop och han blev så sjukt stilig. Jag efterfrågade lite bästishäng & Elly var inte sen med att tacka ja, så film god mat,  vin och en tur på stan fick det bli innan hon åkte tåget tillbaka till Hultsfred. Den sista dagen i april månad spenderades ute i Bäckebo med svärföräldrarna och mina föräldrar samt Oskars farmor. Vi fick en härlig fiskmiddag och morotskaka efter det blev det frågesport i soffan, vilket ledde till många skratt haha, sen avslutade vi kvällen uppe vid  majbrasan som ligger ett stenkast från Marie & Steffes hus. Bra avslut på månaden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: