39 och 40

39 
 
1. Ellinor fyllde 26 så jag bjukkade henne på födelsedagsfrulle på Ekelunds innan jag började jobbet. Mysig start för mig också! Älskade bästis. 
2. Det var föräldramöte vilket innebar att jag skulle jobba extra på kvällen men jag hann med en dejt tillsammans med min älskling innan jag åkte tillbaka till mötet. 
3. Det var marknad i Bäckebo och fika hos Oskars farmor med delar av släkten. Det bjöds på smarrig smörgåstårta från Ica i Ålem, rekommenderas starkt, och Sara-Lisas hembakta bullar till efterrätt. Jag hann med en sväng på
marknaden där det handlades bröd, godis och lotter i vanlig ordning. 
 
 
40 
 
1. Vi har en familjegrupp, på whatsapp, på Oskars sida där det uppdateras frekvent bland annat denna bild. 
2. Jag blev påkörd för några veckor sedan när jag skulle åka hem från jobbet och det resulterade i att vi nu har köpt en ny bil. Då försäkringsbolaget inte ansåg att det var värt att laga. Dock är vi supernöjda med bilen och det känns så himla gött med en nyare bil. Men Uuzen kommer att vara saknad! 
3. Ellinor firade sitt nya boende och sin senaste födelsedag. En så bra kväll med alla favoriter (men vi saknade vår norrlänning) och Elly hade styrt en så kalasbra middag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: