Ny frippa

 
(varning för hårinlägg)

I fredags på tuben satt jag och funderade på mitt långa, slitna, tråkiga hår och blev inspirerad av Flora som vågade klippa av sitt långa, fina hår. Jag har alltid velat ha långt hår och det har tagit låång tid för att det skulle bli så långt jag hade innan. Och då tröttnade jag, så som en brukar göra när en får som en vill. Därför funderade jag, när jag satt där på tuben påväg till jobbet, på att jag kanske skulle göra en förändring och klippa av håret (det växer ju trots allt ut igen...) och när jag nämde detta till Ellinor igår när vi åkte in till Skärholmen tyckte hon att jag skulle köra direkt. Innan jag ångrade mig. 

Sagt och gjort. Klippt äré och nöjd är jag. 


En liten anekdot från den 22 februari då Elin Andersson tog tag i sitt liv och klippte någon decimeter av sitt hår. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin!!!! KRAM o RÖK!!!!

2014-02-23 @ 19:31:02
Postat av: Mamma

Så fin!!!! KRAM o RÖK!!!!

2014-02-23 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: