Lista klockan 12.34 den 23 mars

Nämn något som gjorde dig glad igår: Oskar. När han och jag pausade sherlock holmes (som förövrigt är så jäkla bra) och pratade bort tiden. Vi berättade åsikter och småsaker om varandra. Älskar att lära känna honom mer och mer, varje detalj.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag vaknade, låg och kollade på mobilen innan jag steg upp för att börja plugga. 

Vad gjorde du för 15 min sedan? Gick ner till tvättstugan och slängde in den tvätt vi har samlat på hög.. 

Det sista du sa högt? "Hejdå" Till Ellinor i telefonen.

Det senaste någon sa till dig: "Hejdå" - Också Elly. 

Vad har du druckit idag? Två koppar kaffe och inget mer än så länge.

Vad var det senaste du åt? Filmjölk med flingor. 

Vad var det senaste du köpte? Matvaror igår. Lax, potatis, kaffe bland annat.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Ljusbrun

Vad är det för väder hos dig nu? Just nu är det gråmulet och regnet har droppat ner hela förmiddagen. 

Godaste glassmaken? Cookie dough när det gäller B&J, Jordgubb när det är dags för Häägen Daaz, Magnum strawberry white när det är styckglass och bägare med 3 olika kulor, förslagsvis en med jordgubb, en daim och en pecanöt kola. Alt. Marsipan. Åh det finns så mycket gott.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Attraktion vid första ögonkastet dock.

Sover du tungt? Bättre nu än jag har gjort innan. Det är så jäkla klyshhigt men också så sant, när jag sover bredvid Oskar sover jag så himla bra. Annars väldigt oroligt och lättväckt.

Drömmer du mardrömmar? Skulle påstå att det är i perioder. Men ja, det förekommer.

Trivs du med ditt jobb? Jag pluggar. Stormtrivs so far.

Favoritlåt just nu? Alla låtar med Kent.

Vad ser du om du tittar till höger? En grön och gul kudde som jag inhandlat på Ikea. 

Vad gör dig glad just nu? Tanken på att jag ska träffa många saknade vänner under påsken. 

Vad ska du göra härnäst? Gå ner till tvättstugan och stoppa i en ny omgång.

Höger el vänsterhänt? Höger. 

Humör just nu? Jag är nöjd. Inte superglad men inte ledsen på något sätt. 

Favoritgodis? Choklad. Choklad. Återigen. Choklad.

Kläder just nu? Ett par jeans, svarta strumpor och en marinblå t-shirt. Som jag faller för alla blåa kläder som finns.

Hur många kuddar sover du med? En. Tempurkudde. Bästa.

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart.

Vad är viktigast för dig? De personer runt omkring mig. Alltid.

Är du kittlig? Nej.

Snarkar du? Ja.

Stjärntecken? Vattuman.

Stökigt el välstädat? Städat. Lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: