Novemberliv

Hej! Slängde ihop en bild från novembermånad under några år tillbaka, enjoy.
 

Nedfrån och upp (höger till vänster) 2010, 2011, 2012, 2013, 2015 och 2016. 
 
 
2010 skrev jag att jag hade varit på en shoppingtur i "den fina staden", som numera råkar vara min hemstad, tänk så det kan bli. 2011 var det en middag hos Svenssons med planering inför kommande Ullared-tur. 2012 hade instagram entrat i mitt och så många andras liv, något som märktes tydligt på hur pass frekventa uppdateringar det blev från ´elinpelina` (& ellibellinor med för den delen). 2013 kom familjen upp på besök i novembermörkret, middag, shopping, sightseeing och bowling hann vi med. 2015 hade jag (liksom förra fredagen) besök av Novisen, dock blev det (2015) ett hastigt hejdå eftersom hon blev försenad till tåg och tävling i Växjö.. Efter många tårar och med en bil som knappt fungerade sa vi hejdå vid tåget och iaf jag gladdes åt den mer lugna fredagskväll vi hade framför filmen Pan som Nova ville se på bio. 2016 var det uppdukat med första advents frukost hemma hos Elly tillsammans med lillasyster. 
 
Årets bild knäppte jag vid halv elva för en vecka sedan imorgon, det var efterrätten i den trerätters middag som Oskar hade styrt upp. Kladdkaka är inte min favoritefterrätt (blink Johanna) men detta var, helt ärligt, den godaste kladdkakan jag har smakat. 
 
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: