Midsommarafton.

Klockan är 12.50 när jag börjar skriva detta inlägg. 
 
Idag behövde vi inte ställa någon klocka då det inte var jobb för någon av oss eller några andra utflykter heller för den delen. Så vi sov ut till klockan hade slagit halv åta, det var välbehövligt för båda två. 
 
Det är midsommarafton idag och den här dagen har jag lärt mig, med åren, att ta lite som det kommer. De två föregående åren har jag jobbat denna helg det gör jag inte iår, men jag börjar förövrigt jobbet på måndag (!) vilket känns nervöst men roligt. I alla fall. Denna dag har hittils bestått av jordgubbar med mjölk till frukost, en tur till affären för att införskaffa blommor till midsommarkrans, och mys med min älskling. Nu ska jag strax fixa lite silllunch åt oss innan jag ska ge mig på pch försöka fixa den där kransen. Sen blir det en tur ut till Oskars släktingar ikväll vilket blir härligt. Skönt att inte göra för stor grej av denna dag då det oftast är förväntningar som inte uppnås. 
 
Kunde dock inte varit nöjdare över att få hänga med min fästman idag. Världens bästa! 
 
Hoppas att ni får en mysig helg oavsett vad ni ska hitta på! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: