Resten av april

Hallå! 
 
Nu kommer det lite uppdatering om vad jag, enligt kamerarullen på mobilen, gjort resterande tid av föregående månad;
 
 
Lite shopping och lunch med denna fina tjej. 
 
 
Firade min sista VFU genom att gå ut och käka halloumiburgare med grabben min. 
 
 
Jag bjöd hit Arvid och Nova på övernattning vilket var superkul då A inte varit hos oss på jättelänge och första gång som han sov här. Vi shoppade, hängde vid Skälby, åt glass, bowlade, käkade pizza och kollade på film. Sånt man gör med sin moster tänker jag. Som jag älskar mina fem skatter. Bästa bästa. 
 
 
På valborg blev vi inbjudna till Oskars föräldrar där regnet stod som spön i backen. Som tur var tillbringadea övrig tid inomhus med mat och fika, samtal om diverse som sig bör. Kul att pappa följde också trots att mamma jobbade. När pappa hade åkt hem satte vi på en film ’Where do we go now?’ Den skildrar livet för muslimer och kristna i en liten by i Libanon. En tragikomisk film som lockade till skratt och tårar, tänk om det ändå vore så lätt att lösa religionsproblemen vi har.. Tips, tips! 
 
Och med detta inlägg var också denna månad slut. En fantastisk månad med sista VFUn på bästa skolan, häng med vänner och familj, träning och promenader i vårvärmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: