ReCap:

Bea och Kristin flydde (haha) landet och mitt liv tog slut. Kan tolkas så enligt bloggen i alla fall, då det var senast jag bloggade- en månad sen. 

Mitt liv har varit minst sagt turbulent den senaste tiden. Helvete vad tankebanorna spinner runt i huvudet likt en bergochdalbana. Plugget som jag tog uppehåll från, vart jag vill bo, leva och vara någonstans. Att ha landat igen, kommit tillbaka efter en tuff tid. Fått ett jobb igen! Kunde inte blivit gladare. 

Ska jag försöka komma igång med bloggen igen. Älskar ju att kolla tillbaka i arkivet och tänker fortsätta med det. 

I helgen var jag och syster på besök hos Elly, där Becca också var. Känns märkligt att vara på "besök" i sitt gamla hem.. Bra helg ändå! Med snack om det mesta som kommer upp i 4 tjejors huvuden. Fikade med Nora och Anna med. Alltså gullegris, hon är så himla söt. (Syftar på Nora, haha) Sen blev det middag och prosecco i lägenheten. Söndagen tillbringades på IKEA, samt framför den film som nårra nog sett; 50 shades. Bra film men tankebanorna gick heta efteråt, finns mycket att analysera i den filmen.. Åkte hem och käkade apgod morotssoppa, sen gick vi och la oss. Åkte hem igår och det gör lite ont i magen att veta att en inte kommer träffa dom på flera månader. Tur skype finns. 

Åkte till en läkare igår angående min panikångest, ska börja gå hos en psykolog. Fick hjälp efter 3 månader. Tur jag inte ville ta livet av mig. Psykvården har brister på så jävla många ställen. Aja, tur min resa ska påbörjas och jag hoppas att jag lär mig hantera detta bättre i fortsättningen... 

 
Jag och en fin som jag hängt med i helgen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: