Fredag

Hej vänner.
 
Nu är vi inne på sluttampen på denna hösttermin som har varit på idrottslärarlinjen, känns skönt och samtidigt konstigt. Kommer bli märkligt att återgå till stillasittande, inte så aktiva, teoretiska föreläsningar. Något som har varit fantastiskt bra under föregående månader är att vi har varvat teori och praktik hela tiden. Det blir och är lättare att lära sig då. Nu återstår en examination på måndag som handlar om rörelser med boll och en fältstudierapport som ska redovisas på onsdag. 
 
Sen är det slut! För på torsdag bär det av till Polen några dagar, tillsammans med Oskar och svärisarna. Ska bli så mysigt och skönt. Har aldrig varit där innan så det blir spännande, lite julshopping antar jag att det blir samt ett julbord på båten.. Det första av många. 
 
Härliga saker:
 
¤ När jag och Tindra drog på oss termobyxor, vantar och mössor och drog ut med sparken och en snowracer bort till pulkabacken. Ner och upp, ner och upp, neeeeer och uuuupp. 
¤ När man hittar en ny serie som är grym. SKAM. Se. Om ni gillar; norskar, drama, vänskap, kärlek, tonårsbekymmer och livet.
¤ När jag går nerför trappan från gymmet och det känns som benen ska falla ihop, för man har gjort ett grymt träningspass. 
¤ När man får VG på en tenta som jag varit jättenervös inför. 
¤ När vi intagit mängder med sushi, klunkat vin och pratat i mun på varandra innan vi spelar spel till vi gråter av skratt. Mina älskade tjejer.
 
Tjopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: