vi tänder ett ljus i advent

 
Lite bilder för att symbolisera delar av min söndag. Innan vi avnjöt 1:a adventstrukits hos Ellinor hann vi med att gosa med favvisarna. Efter god frukost åkte vi mot Ekenäsvägen där vi planerade bröllop. Känns bra att ha kommit igång nu inför min fina brors bröllop, i maj. Styrde bilen hemåt Kalmar när det började skumma, avslutade helgen med Iron man i sällskap av min sambo och det första brinnande ljuset i ljusstaken. 
 
För tillfället har jag intagit (ytterligare) en lussebulle, som jag bakade igår, och the fall rullar på tvn. Sen blir det träning innan spelkväll med vänner, lägger tentaplugget på hyllan, och håller alla mina tummar imorgon... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: