"let the memories count the miles, and never be forgotten"

Vet ni vad det bästa med loven är?
all kvalitétstid jag har till att umgås och träffa mina älskade syskonbarn och mysa och busa med dem.
Berätta för dem att spöken inte finns och välja vilka fina örhängen de ska ha.
Att kolla på kassa skräckfilmer bara för att jag har bra vänner som förgyller kvällen desto mer.
att börja med mitt nyårslöfte tidigare(jag ska kolla filmer jag aldrig har sett innan), därför lyckades bästis övertala mig(filmentusiast som hon är) att kolla på sagan om ringen, den första än så länge: och jag fastnade, otroligt nog

sådana kvällar, umgängen och framförallt människor sätter den där guldkanten på min tillvaro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: