nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag gick ut gymnasiet och blev arbetslös.


Har du några nyårslöften?
- Åka till New York, ut och resa.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej.

 

Vilka länder besökte du?
- England. London, grym stad.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ödslat tid på idioter. Inte vara så snäll mot människor som inte förtjänar det.

 

Bästa minnet från 2011?
- Studenten, balen.

 

Bästa köpet?
- Min lilla minidator!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Ingen aning, kläder?


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Mina nära och kära.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Same old same old Elin tror jag.

Favoritprogram på TV?
- Desperate houswifes som är inne på sin sista refräng nu.


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Kärlek


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Om jag och Elly drar till Norge, så vi kan åka till Irland i sommar och jag till New York!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: