Helgen som varit.


Inledde helgen med skärgårdssoppa, baguette och ett glas vitt. Världsgott.
 


Två favoriter på samma bild. Här är vi redo för att göra stan!
 


.. jag sa att vi kunde gå till gamla stan och ta en fika för guldkornen finns ju där. Såklart var det Stockholm triathlon samma dag, så man fick ju gå till höger och vänster, kors och tvärs över gamla stan + att det var huur mycket folk som helst.
 


Tillsist hittade vi ett café i en mysig gränd. Tyvärr var typ alla mackor slut, och ägararen bland de otrevligaste jag mött. Men Johanna fick sin varma chocklad och Elly sitt kaffe.
 


Sen skiljdes vi åt, Ellinor mötte upp sin pappa och vi letade matställe. Hittade tillslut ett och började med en iskall god cider innan maten.
 


Sen tog vi djurgårdsfärjan och tänkte gå på grönan, men ångrade oss sen.
 


Jag blev rekommenderad ett café av min chef, som vi åkte till på söndagen. Jag tog en veggo-macka som innehöll philadelphiaost, sallad, tomat, paprika, groddar och purjolök. Så. Jävla. Gott.
 


Jättefint, som sagt.
 
 
Spontanklippte mig i söndags, fick bli en lugg.. men jag har redan tröttnat efter 3 dagar. Blev inte så som jag tänkt mig, men tur att den växer som ogräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: