lista nr 2716li

DAGENS VILL HA: Just för tillfället cravar jag våren ganska extremt. Men jag får väl vänta...
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor och min monki-hoodie.
DAGENS SMINK: Mascara
DAGENS FRISYR: Flötigt hår uppsatt i en tofs
DAGENS HÄNDELSE: Den promenad jag gick idag- första på x antal månader. Häromkring i alla fall..
DAGENS LÅT: O Mio Babbino Caro.
DAGENS PLANER: Dagens plan var att städa- som resulterade i ommöblering av vardagsrummet.
DAGENS SAKNAD: Farfar.
DAGENS DROG: Får nog svara kaffe på den.
DAGENS ROLIGASTE: Att lyssna på 
DAGENS FAVORIT: Alla lost avsnitt.- Det är så sjukt spännande precis hela tiden.
DAGENS KÖP: Nothing.
DAGENS GODIS: Inget. Senaste var en dubbelnougat som jag snaskade på igårkväll.
DAGENS HUMÖR: Rastlös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: