Mitt hem.

Mitt hem. Älskar att säga det. Jag bor här, i min lägenhet. Det är trots allt mitt första boende, jag har delat rum med min bästa vän. Bott i en skokartong (well, nästan) och fått flytta hem till mina föräldrar igen. Inget ont mot dom två, men det har varit en utmaning, både för mig men speciellt för dom. 
          Nu har jag dock min egna lya. Som jag inreder sakta men säkert. Vart passar den tavlan, ljuslyktan, växten bäst. Osv. Jag vet inte riktigt min stil än så jag testar mig fram. Mörkt blandat med ljust. Modernt blandat med gammalt. Oså djungel på det. Vill ha massa växter. Så mycket vet jag. 
 
Mitt första intryck av min tvåa var väldigt positiv. Vita väggar överallt, ljust, fräscht. Förväntade mig det värsta. Slänger in lite bilder för sånt är alltid kul. Ha i åtanke att det fattas möbler, tavlor och småfix. Det kommer. 
 
Sovrum; 
 
Vardagsrum;
 
 
Kök;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: